Dåtid & nutid


Igår gjorde vi inte så jätte mycket.
Jag och tjejerna myste hemma första delen av dagen. Byggde duplolego, tittade tingeling på tvn (tillåfrån), vek tvätt, la in den rena tvätten i rätt lådor osv.
Ja ni fattar. En rätt lugn dag.

När lillfisan vaknade från sin lunchlur tjatade storsessan om att få " hoppa lulli " (hoppa studsmatta) hos sin mommo så jag gick med på det. Packade ner kiddosen i donkeyn och gick 25 minuter mot mamsen min.

Ångrar dock att vi inte stannade hemma, för efter 20 min lek och hoppande ute i den friska luften blev barnen kalla och vi gick in till mormor. . Där inne blir dom till små monster.
Det finns så mycket de inte får öppna,pilla på,röra där inne så dom blir helt lyriska och jag blir dösvettig efter en kvart jagande.

Vi skulle hållt oss hemma iallafall. 
Så de gör vi idag! Håller oss hemma och bara är. Det behövs ibland med

Kommentera här: