Vabb första jobbdagen i Maj

Jamen vilken trevlig dag!
Första jobbdagen i maj fick bli vård av barn istället. Ser ju fint ut efter sjukdagarna i april 🙈.. 
Nåväl. Hade jag kunnat "trolla bort" feber hade jag gjort det. 
Lill skruttis hade feber igårkväll och vaknade med samma temp. Så det är lika bra att ha henne hemma idag och imorgon så hon är frisk i för 18 mån vaccinationen.

Sjukt att man ska få dåligt samvete gentemot jobbet för att man är hemma med sjuka barn, egentligen!

Eller så kan man tolka det som att jag faktiskt inte tycker det är så roligt att vara ifrån mitt jobb. Ett jobb jag tycker är roligt att åka till varje morgon! 
Nåväl. Mina kollegor klarar sig en dag utan mig!  

Sen kör vi igen! 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ingen mer blogg?

2 Anonym:

Ingen mer blogg?

Kommentera här: