Nu måste jag ju skriva nått!

 
Jag tycker det är helt fantastiskt att en hel del fortfarande tittar in här varje dag utan att jag skriver!
Vad är det för skoj jag skriver? 
Får man ut något av att läsa min blogg? ;D
 
Iallafall!
Tiden går FÖR fort när man har roligt!
 
Mammaledigheten är, som skrivet innan, förbi.
Nu plågas jag med att lämna bort mina tjejor till förskolan varje morgon (plågsamt för hjärtat)..
MEN när jag väl stoppar in hörlurarna i öronen, slår igång spotify och styr siktet mot jobbet så släpper allt det jobbiga.
Det är skönt att jobba!
Jag känner att jag bidrar ekonomiskt till familjen igen. En stadig ekonomi ger lite stabilitet, trygghet och möjlighet till att göra skojigheter när man väl är ledig.
Sen skadar det inte att ha ett roligt jobb att gå till heller!
 
Jag är resurs på en förskola, och jag skulle inte kunna hitta ett mer givande jobb just nu.
Jag tycker om att jobba med barn. Väldigt mycket faktiskt.
Vågar inte säga hur länge jag kommer jobba där då jag tycks skriva kontrakt månad för månad men jag hoppas på att får jobba där tills jag kommer in på lärarutbindlingen.
För jag vill bli lärare när jag blir stor. Lågstadielärare!
Så nu vet ni det :)
 
Dyker nog upp fler inlägg här alldeles snart ska ni se :) 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: