Sova ut, egentid


Ibland har jag och duden den fantastiska lyxen att få lite barnfri tid.
Mina föräldrar älskar att vars med sina barnbarn och då och då vill de att barnen ska sova över.

Meen jag har ju så svårt att lämna ifrån mig mina kids, oavsett om de varit supersnälla små gos björnar eller elaka supermonster.

Igår nattade jag dom ändå hos föräldrarna och gick på middag och bio med sambon, min lillebror och hans tjej (& min vän). 
Fast and furious 7 och yoda i min låda va bra den var!!
Otroligt. Maten på vappis var god (tog en Caesar sallad med oxfilébitar för den som undrar) och jag sov som en sten hela natten.
Man ska inte klaga!

Min fundering är ju som sådan..
Varje gång jag fått sova ut och hela natten ,  så vaknat jag upp ruskigt svullen.
Mina läppar svullnar upp och blir större än Angelina Jolies, mina ögon är som pingisbollar och min näsa blir x 2.
Hahah! 

Hur kommer det sig?
Kan de vara slaggprodukter som spökar med mig för att jag troligtvis legat blixtstilla och sovit dessa nätter istället för att vandra i natten ett par ggr?

Anyhow, bjuder på ett par fylliga läppar (wish i could keep them 😂)

Kommentera här: