En kalasig lördag

Jag och duden har haft lite kvalitetstid med stora prinsessan idag medan den lilla sjuklingen fått hänga med sin farmor.

Eller ja, inte direkt kvalitetstid kanske.. men lite tid med bara henne iallafall.
Vi sttosade en timme i centrumet. Hon fick peka ut framtida julklappar hon ville ha och leta fram 1årspresenter till lillasyster sin.
Sen blev det kalas hos min morbror!
Tårta, pizza och trevligt sällskap + lite filmmys med stora dotran tillsammans med hennes sysslingar.

Hade på mig de mest bekväma byxor jag ägt, dvs mina "jeggins" från Bikbok och märkte att jag fick gå och dra upp dom stup i kvarten, samt att tröjan jag fått av min kusin (Från Primark) satt väldigt bra idag. Jag kände mig bekväm i den iallafall!

Så.. nog händerdet fortfarande saker med kroppen. Har tappat kilon. Fast det kan likväl vara musklerna jag skaffade mig ett par veckor som förtvinat ; D


Kommentera här: