2,5 åringen. Min nya stylist!

Ingenting var bra hemma idag.. Två fröknar hade vaknat på fel sida.
Båda tjejerna vaknade väl relativt glada men de byttes snabbt ut till uttråkade så jag gjorde det till en grej att vi skulle välja vilka kläder alla skulle ha på sig idag när vi sk fira morfarns födelsedag.
Storasysters klädsel blev perfekt!
Jag hade nog valt samma, faktiskt.
En collageklänning från Cubus och ett par mönstrade tights från Name It.
Perfekt i höstrusket!
Jag var orolig att hon skulle välja ballerinaklänningen och strumpbyxor, för det gick ju inte att ta tillbaka det jag sagt om att man faktiskt fick välja själv idag .. (går ej att ändra utan världskrig då)
Sen fick hon välja mina kläder.. Behöver jag säga att jag blev imponerad?
Svarta Levis jeans och en topp från GT.
Dock ville hon att jag skulle ha en paljettbolero över.. men de lirkade jag mig smidigt ut och sa att jag skulle frysa utan kofta. " hm.. okejdå" blev svaret. Pjuh!
Hon tyckte även att jag skulle ha mina rosa gummistövlar på mig, för att det var blött ute. Men det är ju logiskt!
Så. Vi kanske ska fortsätta såhär varje dag? Jag lär inte ha tråkiga outfits längre? ;)

Kommentera här: