Födelsedagshelgen över

När lilltossan fyller år på en torsdag blir det lätt så att man drar ut firandet till helgen.
Vi har en del kompisar med jämnåriga barn som gärna ville fira med oss, super roligt!
Så vi delade upp firandet på Torsdag (födelsedagen) - firande med familjen, Fredag - Släkten, Lördag - vänner med barn.

Tjejerna hade det otroligt roligt och det är ju det viktigaste.
Jag har däremot varit ruskigt stressad hela förra veckan.
Man tror att man ska börja planera i god tid.. men det gör man inte.
Inte jag iallafall. Det dök alltid upp något när jag skulle baka, pynta eller slå in paket. Så är det när man har två mammiga barn ;)

Meen.. slutet gott, allting gott.
Leah fick så mycket fina paket och massa kärlek och uppmärksamhet.
Hon tokdäckade på 1 sekund efter varje kalasdag. Urfestad ;)
Så då är vår minsta prinsessa över året..
helt knäppt!

Jag som knappt hunnit fatta att jag ens har barn. Två barn? !
En på 2,5 år och en ettåring?!

Huva..




Kommentera här: