Första dagen på en ny vecka

Jag hade ju tänkt jobba hela veckan denna vecka, då jag tagit på mig längre pass på jobbet och ordnat hämtning av mina kids på sin förskola.. 
Mene..

En liten tös som får 4 kindtänder (sänkt immunförsvar) samtidigt som de knasiga vädret ger alla förskylninar av alla dess slag .. är ingen bra kombination.
Resultatet blev VAB.. 

Så här sitter vi i soffan och myser och tittar på Lilla Prinsessan på Netflix.
Passar väl egentligen rätt bra in på de kassa, dimmiga väder vi har i Stockholm idag.
Ser riktigt ruskigt ut utomhus..
Ska njuta lite idag innan jag blir avbytt av sambon imorgon. Det finns alltid något lite positivt med att få vara hemma med kidsen en extra dag efter helgen. MYSET!
Om de kan hålla humöret i topp dvs. Griniga sjuka barn är inte så gosigt ;)

Kommentera här: