Man ska inte klaga

Ibland kan jag känna mig som en gammal tant! HAHA! Både fysiskt men också psykiskt.
Jag menar.. vilken blivande 25åring sitter och "minns tillbaka" redan nu? Eller önskar att man såg ut som för ett par år sedan.

Misstolka mig rätt. Kidsen det absolut bästa som hänt. Jag saknar inte livet jag hade innan dem. Jag saknar kroppen! Haha 😂

Det var ca 3 kilo, ett tiotal bristningar och påsar under ögonen sedan.

Jag har sovit så förbaskat dåligt i 3 år nu.
Sover man dåligt som kräver kroppen energi. Snabb energi!
Så jag har i stort sett levt på kaffe och godis för att överleva dagarna. Ruskigt dålig vana att skapa.

Inte förän NU, när min största bebis snart fyller 3 år som jag orkat ta tag i mig själv ordentligt.

Ställa om kostvanor, börja röra på sig mer, sminka sig igen, tänka på sig själv ibland.

Jag bara hoppas att det inte varit för sent och de satt fula spår i kroppen.
Skulle gråta blod om de mörka påsarna under ögonen är permanenta. Hahahha..


Äh. Man ska väl inte klaga.
Finns de som måste kämpa bort vart enda hekto efter graviditeter. 
Jag har inga kilon kvar, måste bara påminna kroppen att bilda muskler 😉
Och slimma åt sig lite

Kommentera här: