Månadsuppdatering

 
Månaden började med akutbesök på barnakuten där lillfisan fick andas ventoline blandat med adrenalin för att vidga luftrören. Hon var så himla sjuk! Inte alls rolig start på månaden. Båds barnen blev något bättre då dagarna gick men då blev jag sjuk. Sen i sjuknade även storfisen i monsterförskylningen och var hemma från dagis en hel vecka. Hon klättrade på väggarna trots hög feber och jag höll på att bli galen, sjuk hemma med två sjuka barn är aldrig kul. Vädret blev kallare och mörkare här i stockholm igen. Men sen kom vändningen!  Solsken och lycka! Kusinvitamin kom till Sverige och lyste upp vår tillvaro. Barnen blev gladare, jag blev gladare och våra roliga fartfyllda dagar satte igång igen.
 Sanna mina ord.. jag har a l d r i g ätit så mycket som när jag är med min kusin.
Glass i stora lass, lösgodis, pizza osv. Så kroppen är tillbaka i ruta 0 ;)
 
Det blev dop för min minsta prinsessa. Sååå fint även om det var många som blev sjuka och inte kunde komma. Fantastiskt fina presenter och omtanke!
 
Vi blev relativt friska i slutet av månaden och kunde njuta ute mer at der fina vårvädret som återkom!
 
Nu såhär på månadens sista dagar har dock småtjejerna blivit hostiga och slemmiga igen. . Men de hoppas vi fina promenader i friskluften tar bort!
 
 
 

Kommentera här: