S t r e s s

Man ska inte klaga egentligen!
För att vara Svensk sommar så är vädret faktiskt rätt hyffsat!
Man har fått färg, stundtals är det så varmt att man vill bada, det fläktar oftast skönt och barnen har inte brännt sig även om de vägrar stanna i skuggan.

ÄNDÅ är jag inte tillfreds.

Jag måste lära mig att koppla av..
är så förbannat urusel på att ta det lugnt.

Vi har rännt överallt dessa sommardagar för att ha lite skoj om dagarna. Kanske rännt lite för mycket.
Jag vill ju aktivera min storis. Hon tycker verkligen att det är aptråkigt att bara vara hemma. Mormor och morfars tomt funkar ibland men även den blir tråkig fort.

Men två småttingar är det svårt att göra båda glada samtidigt = super stressad morsa.

Suck.
Har iallafall ett par veckor kvar innan storis börjar dagis igen och allas semestrar tar slut..
Ska försöka vara mer avkopplad. Ta saker som det kommer & inte trycka in så mycket om dagarna.

yep. så ska vi göra!




bild på en nöjd mini iallafall som får leka i sanden och doppa benen i sjön

Kommentera här: