Träning - Nästa steg

 
Jag har 4 kg kvar tills jag är nöjd, och ungefär 3 cm kvar som ska bort från midjan. 
Mina såkallade "kärlekshandtag". 
Just nu så är jag "duktig" i perioder. Det finns dagar då jag äter superbra, hälsosamt, kalorisnålt.
Sen finns det dagar jag halkar dit för frestelsen och äter något gotti. Finns även dagar så jag svullar i gott. Kastar i mig skräpmat OCH godis.
 
Det finns dagar då jag både tränat hemma och är ute och motionerar. 
Sen finns det dagar då jag bara går en långpromenad, eller bara kör ett 7min intensivpass hemma.
 
Det här med att svulla i onyttig mat OCH godis ska bort.
Jag tror inte på att äta "cleant" och nyttigt alla dagar i veckan. Då trillar man dit för frestelsen ofta.
Min grej är nog mer att äta bra 5 dagar i veckan och unna sig något på helgen, dvs fredag & lördag.
DET ska jag försöka sträva efter.
 
Sen med träningen så ska jag ut och gå en promenad varje dag.
Spelar inte roll och det är 8 km eller 1,5 km. All motion räknas. Det är bra att röra på sig. Sätta igång cirkulationen och förbränningen, det vet ju alla.
Även 4 dagar i veckan ska tränas på. 
 
Denna träning tänkte jag köra stenhårt på, måndag, onsdag, torsdag, söndag.
 
 
 
Den 1a maj sätter jag igång! 
Jag kan inte dra ut på detta längre. Den 8e Juni SKA jag väga 4 kg mindre! Game On!

Kommentera här: